1.VŠEOBECNÉ PODMÍNKY
1.1 Prodávajícím (dále jen prodávající) je Ján Banas - JDstick, Smilno 139, 086 33 Zborov, který je zapsán v Živnostněnském rejstříku Okresního úřadu Bardejov, Číslo živnostenského rejstříku: 760-19103, IČ: 50 601 4 : SK1085724794, tel. +421944 192 627, e-mail: info@potrickuj.cz
1.2 Kupujícím je každá fyzická nebo právnická osoba, která jakýmkoli způsobem kontaktuje prodávajícího s úmyslem koupě zboží, které prodávající nabízí.
1.3 Kupujícím je i každá fyzická nebo právnická osoba, která jakýmkoli způsobem kontaktuje prodávajícího s požadavkem, aby jí prodávající obstaral zboží, které nemá zařazeno v nabídce, s úmyslem koupě tohoto zboží.
1.4 Používáním web-stránek internetového obchodu prodávajícího a potvrzením objednávky dává kupující souhlas s těmito Obchodními podmínkami.
1.5 Tyto Obchodní podmínky jsou platné až do vydání nových Obchodních podmínek.
2.OBJEDNÁVÁNÍ
2.1 Zboží může kupující objednávat následovně
a) prostřednictvím nákupního košíku na web-stránkách prodávajícího,
b) prostřednictvím objednávkového formuláře na web-stránkách prodávajícího.
2.2 Odesláním objednávky se kupující zavazuje převzít objednané zboží a zaplatit za zboží dohodnutou cenu.
2.3 Odeslanou objednávku potvrdí prodávající do 24 hodin emailem a zároveň sdělí kupujícímu dostupnost a termín dodání zboží. Všechny potvrzené objednávky jsou závazné!
2.4 Prodávající se zavazuje dodat správný druh a množství zboží v dohodnuté ceně dle objednávky.
2.5 Zrušení objednávky je ze strany kupujícího možné do 6 hodin od objednání zboží bez udání důvodu. Kupující může objednávku zrušit v Zákaznické sekci na web-stránce prodávajícího, telefonicky nebo e-mailem. Po ověření splnění podmínek zrušení objednávky potvrdí prodávající kupujícímu storno objednávky e-mailem nebo telefonicky. V případě, že již byla částka za objednané zboží uhrazena, prodávající zašle peníze zpět na bankovní účet kupujícího nebo je doručí jiným způsobem, který si spolu dohodnou.
2.6 Prodávající má právo zrušit objednávku v případě, kdy není možné zajistit objednané zboží. V takovém případě kupujícímu ihned vrátí uhrazenou částku v plné výši, nebo mu nabídne náhradní zboží nebo jiné řešení, pokud s tím kupující souhlasí. Prodávající má právo zrušit objednávku také v případě, že se nemůže zkontaktovat s kupujícím (chybně uvedené nebo neuvedené kontaktní údaje, nedostupnost, ...).
2.7 Nakupování na stránce prodávajícího není určeno pro osoby mladší 16 let.
3.CENY
3.1 Ceny za produkty uvedené na stránce potrickuj.cz jsou konečné s DPH. Na celkové ceny za produkty lze uplatňovat aktuální množstevní, případně věrnostní slevy. Prodávající je plátcem DPH.
3.2 K základní ceně objednávky je připočtena cena za dopravu zboží a za platbu, podle toho, jaký způsob platby a doručení si kupující vybere. Cena je odvozena od množství objednaného zboží a aktuální sazba je viditelná přímo v objednávce (při každém způsobu dopravy a platby). Balné je zahrnuto v ceně dopravy.
4.PLATBY
4.1 Platit za zboží může kupující na dobírku, kartou prostřednictvím platební brány nebo dalšími způsoby uvedenými v tomto bodě na základě proforma (zálohové) faktury. Na základě odeslané objednávky vystaví prodávající proforma (zálohovou) fakturu, kterou pošle spolu s potvrzením objednávky e-mailem. Platbu může kupující provést následovně:
a) převodním příkazem ze svého účtu na účet Ján Banas - JDstick IBAN: CZ15 2060 0000 0000 0118 3320, SWIFT/BIC: CITFCZPPXXX, vedeným v bance: Citfin, spořitelní družstvo, se sídlem Radlická 751/113e, 158 00 Praha 5, zapsané v OR u Městského soudu v Praze pod spis. zn. Dr 4607, IČO: 257 83 301
b) přímým vkladem v hotovosti na účet prodávajícího,
c) platební branou Comgate. Online platby pro nás zajišťuje platební brána Comgate. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a. s., je licencována Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající přes platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány. Další informace a kontakty na www.comgate.cz
4.2 Platba je možná pouze v CZK.
4.3 Daňový doklad (fakturu) posílá prodávající kupujícímu e-mailem.
5.DODACÍ PODMÍNKY
5.1 Dodací lhůta na zboží v nabídce prodávajícího je ve většině případů do 1-5 následujících pracovních dnů od potvrzení objednávky, maximální doba dodání je do 7 následujících pracovních dnů nebo po dohodě s kupujícím se může prodloužit. O dodací lhůtě a termínu dodání bude prodávající kupujícího informovat při potvrzení objednávky telefonicky nebo emailem. Nevyhovuje-li kupujícímu oznámená prodloužená dodací lhůta, má možnost stornovat objednávku v souladu s bodem 2.5 těchto Obchodních podmínek.
5.2 Zboží lze doručit pouze na území Slovenské republiky a České republiky a v následujících zemích: Belgie, Chorvatsko, Kypr, Dánsko, Estonsko, Fínsko, Francie, Řecko, Grónsko, Nizozemsko, Island, Izrael, Litva, Lotyšsko, Lucembursko, Malta, Maroko , Maďarsko, Mexico, Monaco, Moldavsko, Německo, Norsko, Poland, Slovinsko, Spojené státy americké, Itálie, Tunisko, Turecko, Ukrajina, Irsko, Vatikánský městský stát (Svatá Stolice), Spojené království (Velká Británie), Španělsko, Švýcarsko, Švédsko, Serbia (Srbsko), San Marino, Rumunsko, Ruská federace, Bosna a Hercegovina, Lichtenštejnsko, Portugalsko, Rakousko
5.3 Zboží bude vyexpedováno okamžitě po potvrzení objednávky a po splnění všech podmínek pro vyskladnění.
6.DORUČENÍ ZBOŽÍ
6.1 Prodávající zajišťuje dopravu zboží způsobem, který si kupující vybere z nabízených možností v objednávce:
a) PPL kurýr
b) PPL pick up
6.2 Místo odběru je stanoveno na základě objednávky kupujícího. Za splnění dodávky se považuje dodání zboží na určené místo.
6.3 Zboží je přiměřeně zabaleno a zajištěno. Kupující je povinen při přebírání zboží zkontrolovat neporušenost zásilky.
6.4 Za zboží odpovídá prodávající až po jeho převzetí kupujícím. Zboží se považuje za převzaté kupujícím od doby, kdy tento písemně potvrdí převzetí zboží.
6.5 Prodávající nenese odpovědnost za opožděné dodání objednaného zboží kupujícímu zaviněné přepravcem. Za poškození zásilky zaviněné přepravcem odpovídá v plném rozsahu přepravce. Takové případy řeší prodávající dodáním nového zboží kupujícímu po zaplacení všech škod přepravcem.
6.6 V případě většího zájmu se může stát, že máme nedostatek zboží a tak Vámi objednané zboží Vám můžeme dodat v několika balících, přičemž poštovné a balné platíte jako za jeden balíček.
7.ODSTOUPENÍ OD VYBAVENÉ OBJEDNÁVKY
7.1 Kupující je v souladu se zákonem oprávněn bez udání důvodu odstoupit od vyřízené objednávky (dle zákona "od kupní smlouvy", pokud již kupující převzal zboží) do 14 pracovních dnů ode dne převzetí zboží.
7.2 Zboží na vrácení musí být:,
a) nepoškozený,
b) kompletní (včetně příslušenství, dokumentace, ...),
c) včetně přiloženého dokladu o koupi.
7.3 Pokud se kupující rozhodne vrátit zboží dle bodu 7.1 těchto Obchodních podmínek, je povinen:
a) kontaktovat prodávajícího se žádostí o odstoupení od vyřízené objednávky buď emailem nebo písemně (v listinné podobě) , uvést číslo objednávky (variabilní symbol), datum koupě a číslo svého účtu pro vrácení peněz nebo může využít při vrácení zboží Formulář pro odstoupení od smlouvy dostupný na: https://www.potrickuj.cz/Formular-na-odstupenie-od-smlouvy, který vytiskne a zašle vyplněný spolu s vráceným zbožím.
b) zaslat zboží zpět na adresu prodávajícího - zboží se doporučuje poslat doporučeně, pojištěné a použít vhodné balení, aby během přepravy nedošlo k popsání, polepení, ani jinému znehodnocení původních obalů a samotného zboží (prodávající neručí za případnou ztrátu nebo poškození zboží během přepravy) ,
c) uhradit výdaje související s vrácením zboží (poštovné, pojištění, ...).
7.4 Po splnění podmínek dle bodů 7.1 až 7.3 těchto Obchodních podmínek a po obdržení vráceného zboží je prodávající povinen:
a) převzít zboží zpět,
b) vrátit kupujícímu ve lhůtě nejpozději 14 dnů ode dne odstoupení od vyřízené objednávky celou cenu zaplacenou za objednávku zboží bez nákladů na vrácení zboží prodávajícímu.
7.5 V případě nesplnění některé z podmínek dle bodů 7.1 až 7.3 těchto Obchodních podmínek nebude prodávající akceptovat odstoupení od vyřízené objednávky a zboží bude vráceno na náklady kupujícího zpět.
8.ZÁRUKY A REKLAMACE
8.1 Vyřizování reklamací se řídí záručními podmínkami konkrétního zboží, Obchodním zákoníkem a příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku a zvláštními předpisy.
8.2 Záruční doba na veškeré nabízené zboží v internetovém obchodě prodávajícího je 24 měsíců. K uplatnění práv z odpovědnosti za vady (reklamaci) vždy postačuje doklad o zakoupení (přiložená faktura). Předložení dokladu o zakoupení pro účely reklamace postačuje i v případě, že byl vydán záruční list, ale zákazník jej ztratil.
8.3 Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejích částí) způsobené používáním.
8.4 Reklamované zboží je kupující povinen doručit k reklamaci s číslem objednávky, faktura nebo kopií faktury. Kupující je povinen spolu se zbožím zaslat i popis vady.
8.5 POSTUP REKLAMACE:
8.5.1. Co nejdříve nás informovat emailem nebo telefonicky o chybě výrobku.
8.5.2. Poslat produkt zpět na adresu firmy prodávajícího.
8.6 ALTERNATIVNÍ ŘEŠENÍ SPORŮ:
V případě, že Kupující - spotřebitel nebyl spokojen s vyřízením Reklamace Prodávajícím nebo když se Kupující - spotřebitel obrátil na Prodávajícího se žádostí o nápravu a nebyl spokojen se způsobem, kterým Prodávající vybavil jeho Reklamaci nebo pokud se domnívá, že Prodávající porušil jeho práva, má Kupující – spotřebitel právo obrátit se na Prodávajícího s žádostí o nápravu. Pokud Prodávající na takovou žádost odpoví zamítavě nebo na ni neodpoví do 30 dnů ode dne jejího odeslání, má Kupující – spotřebitel právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu subjektu alternativního řešení sporů. Subjektem alternativního řešení sporů je Slovenská obchodní inspekce, Prievozská 32, P.O. Box 5, 820 07 Bratislava 27, resp. jiná příslušná oprávněná právnická osoba zapsaná v seznamu subjektů alternativního řešení sporů vedeném Ministerstvem hospodářství Slovenské republiky (seznam je dostupný na stránce mhsr.sk). Kupující – spotřebitel je oprávněn si vybrat subjekt alternativního řešení spotřebitelských sporů na který se obrátí. Spotřebitel může k podání návrhu na alternativní řešení svého sporu využít platformu pro řešení sporů on-line, která je dostupná na webové stránce http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
9.OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
9.1 Prodávající jako provozovatel prohlašuje, že všechny osobní údaje jsou důvěrné a budou použity pouze za účelem uzavření a plnění kupní smlouvy mezi Prodávajícím a Kupujícím (dále jen "Kupní smlouva"), jejímž předmětem je koupě zboží prostřednictvím e-shopu Potrickuj.cz (dále jen "E-shop") a za účelem zasílání newsletterů a propagačních e-mailů (zejména obchodních sdělení, novinek a akcií), t.j. přímý marketing ohledně vlastního podobného zboží a služeb Prodávajícího ve smyslu § 62 ods. 3 zákona č . 351/2011 Sb. o elektronických komunikacích v platném znění. Kupující je oprávněn kdykoli bezplatně odmítnout zasílání newsletterů a propagačních e-mailů. Prodávající marketingové aktivity vykonává se smluvními Partnery prodávajícího.
Přístup k Vašim osobním údajům mohou mít v nezbytném rozsahu i naši poskytovatelé IT služeb a hostingu, zejména systému pro správu našeho E-shopu (WEBAREAL) a rovněž Poskytovatelé zabezpečení a integrity našich služeb a webstránek. Žádné z poskytnutých osobních údajů nebudou jinak zveřejněny, poskytnuty třetí osobě (příjemci) s výjimkou situace související s distribucí pomocí zpracovatelů zmíněných v bodě 6. těchto obchodních podmínek (oznámení jména, adresy dodání, emailu a tel.čísla pro avizování doručení), či platebním stykem týkajícího se objednaného zboží pomocí zpracovatelů zmíněných v bodě 4.1. těchto obchodních podmínek (oznámení čísla účtu), či speciálních marketingových akcí. Osobní údaje Kupujícího mohou být zpřístupněny auditorům, daňovým, právním nebo jiným poradcům a subjektům, kterým ze zákona vzniká právo na zpřístupnění těchto údajů. Osobní údaje nebudou přenášeny do třetí země (stát, který není členským státem Evropské unie nebo smluvní stranou Dohody o Evropském hospodářském prostoru) nebo mezinárodní organizace. Prodávající postupuje tak, aby subjekt údajů neutrpěl újmu na svých právech, zejména na právu na zachování lidské důstojnosti a rovněž dbá na ochranu před neoprávněným zasahováním do soukromého a osobního života subjektových údajů.
9.2 Veškeré osobní údaje Kupujícího jsou shromažďovány, zpracovávány a archivovány v souladu s platnými zákony České republiky. o ochraně osobních údajů ao změně a doplnění některých zákonů v platném znění (dále jen "Zákon o ochraně OU"). Jedná se zejména o jméno, příjmení, adresu, telefonní číslo, e-mailovou adresu, podpis popřípadě biometrický podpis.
Právním základem zpracování osobních údajů Kupujícího je Kupní smlouva, jelikož zpracování osobních údajů Kupujícího je nezbytné pro plnění Kupní smlouvy. V případě marketingových aktivit je právním základem zpracování osobních údajů Kupujícího oprávněný zájem Prodávajícího ve smyslu §13 ods. 1 písm. f) Zákona o ochraně OU, kterým je další nabídka vlastního podobného zboží a služeb Prodávajícího Kupujícímu.
Prodávající informuje Kupujícího, že poskytnutí osobních údajů Kupujícího je nezbytným požadavkem na uzavření a plnění Kupní smlouvy.
Prodávající bude osobní údaje Kupujícího uchovávat po dobu do uplynutí 10 (deseti) let od uzavření poslední Kupní smlouvy mezi Prodávajícím a Kupujícím a v případě registrace Kupujícího v E-shopu po dobu do uplynutí 10 (deseti) let ode dne zrušení registrace Kupujícího v E-shopu .
Prodávající zároveň poskytuje Kupujícímu poučení o jeho právech dle Zákona ochraně osobních údajů v následujícím odkazu zde.
Kupující může svá práva uplatnit i elektronickou formou, zejména prostřednictvím e-mailu na adresu potrickuj@gmail.com
Z odběru obchodních sdělení, novinek a akcií se může Kupující snadno odhlásit tím, že si upraví nastavení svého uživatelského profilu v případě, že má registrovaný účet na stránkách www.potrickuj.cz, nebo využije e-mail, nebo Prodávajícího kontaktuje prostřednictvím infolinky na tel. . čísle +421 944 192 627. Podmínky zpracovávání osobních údajů a specifikace konkrétních osobních údajů jsou obsaženy zde.
9.3 V rámci reklamačního řízení, podle bodu 8 všeobecných obchodních podmínek, jsou od zákazníků vyžadovány následující údaje: jméno, příjmení, adresa, telefonní číslo e-mail. Všechny takto získané osobní údaje jsou zpracovávány výhradně za účelem nezbytným pro vyřízení reklamace a v souladu se zákonem č.j. 18/2018 Sb. o ochraně osobních údajů, v platném a účinném znění.
Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům a právo na jejich opravu včetně práva požadovat vysvětlení a odstranění chybného stavu a dalších zákonných práv k těmto údajům.
9.4 Prodávající může dále při poskytnutí souhlasu zpracovávat tzn. "cookies" tak, aby usnadnila poskytování služeb informační společnosti, či podobných nástrojů a je zajištěno, aby uživatelům byly známy informace které se ukládají do koncového zařízení, které používají, Prodávající pro tento účel stanoví samostatné podmínky pro použití cookies zde. Uživatelé mají možnost odmítnout, aby "cookies" nebo podobné nástroje byly ukládány do jejich koncových zařízení, například tím, že spustí ve svém prohlížeči funkcionalitu anonymního prohlížení (ve většině prohlížečů klávesová zkratka PC: ctrl+shift+n mac: ⌘ + Shift + n ).
Prodávající si vyhrazuje právo využívat anonymizovaná data o aktivitě uživatelů webových aplikací ke zlepšování svých služeb.
10.Závěrečné informace
10.1 Dozor nad poskytování služeb provádí Slovenská obchodní inspekce (SOI) Inspektorát SOI pro Prešovský kraj, Obránců míru 6, 080 01 Prešov 1, Odbor výkonu dozoru, tel. . čj. 051/7721 597, Fax č. 051/7721 596, http://www.soi.sk
10.2 Tyto všeobecné obchodní podmínky a všechny kupní smlouvy uzavřené na jejich základě se řídí právními předpisy platnými v Slovenské republice.